nedelja, 3. januar 2016

Prvih 5 sobot - Odmevi

Kot v mnogih župnijah po Sloveniji smo tudi pri nas v Slavini  imeli prvosobotno pobožnost. Bilo je lepo. Imeli smo celo izpostavljeno Najsvetejše, ob katerem smo molili rožni venec na fatimski način in nato je bila sv.maša z nagovorom.
Zanimivo se  mi je zdelo zanimanje duhovnikov  naše postojnske dekanije za prvosobotno pobožnost, tako da me je prosil dekan, naj natančno razložim in napišem točen potek fatimske pobožnosti, kar sem z veseljem storila. Posredovala sem jim tudi osnutke nagovorov p.Nadraha za prvosobotne maše. Kaže, da se bo pobožnost obhajala v vseh župnijah v dekaniji.
Vesela sem bila, da so se obrnili name, hkrati pa sem nepričakovano iz župnijske animatorke razširila svoje delo na raven dekanijske animatorke. Nisem pričakovala, da je to mogoče, pa kaže, da gre, glede na to, da se poznam z vsemi duhovniki v dekaniji.
Da se le časti Jezusovo in Marijino Srce, pa čeprav to zahteva od mene več dela! Po poslušanju obvestil na radiu Ognjišče se mi zdi, da se je prvosobotna pobožnost  začela v veliko več župnijah in v veliko večjem obsegu kot pred nekaj leti. Bog blagoslovi Slovenijo! 
Majda

Ni komentarjev:

Objavite komentar